Hej mitt vinter-Bagis!

Det är rena rama Astrid Lindgren-snön här i dag! Det snöar, virvlar och yr som aldrig förr. Jag som trodde att sånt här bara hände i Norrland!

Blev en trevlig jobbhelg med konfaläger på Graninge på lördagen och sedan dubbla gudstjänster (jag vet, ni tycker säkert att jag är universums konstigaste person som frivilligt går till kyrkan två ggr på en dag, men jag måste erkänna att jag gillar det) på söndagen, först i BK och sen med Bagiskommuniteten.

Nu är jag bara så oerhört sugen på åka skiboard, eller som amerikanarna kallar det: snurf. Visst känner du också suget?
 

Kommentarer
Postat av: Luddä

Så här snöar de aldrig i vanliga fall här nere ;p haha.

2008-11-24 @ 17:56:08
URL: http://lyddia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0