Gott nytt år!

Nu är det 2009. Vad ska detta år innehålla, vad ska hända och hur ska allt bli? Ingen vet.

Men eftersom jag jobbar i kyrkan gillar jag ju det här med tro, och jag tror att det här kommer att bli ett bra år! Ser fram emot en del nya spännande grejer här i Bagis och jag tycker att du ska våga höra av dig om du har nån bra idé som du vill förverkliga här.
 
"Pröva icke vart varje ditt steg för dig: endast den som ser långt hittar rätt." Så säger Dag Hammarskjöld, en gammal svensk legend i internationell politik. Citatet komer från  en bok som heter Vägmärken där han funderar på livet och sånt. Kommer nog stoppa in en del av hans tankar här i bloggen framöver.

På måndag drar vi igång ungdomscafé igen här. Kom! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0