Veckans fråga - igen!

Hörrni, kul med kommentarerna på mitt förra inlägg - tack!

Nu kommer veckansfråga-bloggposterna tätt här... :)
Nu var frågan "Är det lättare att snacka med en lärare än en förälder?" och de 33 svaren fördelade sig så här:


Alltså verkar det funka bättre för majoriteten att snacka med sina föräldrar. Är det så det ska vara eller tycker du att lärarna borde skärpa sig?

"Att icke vara rädd för sig själv utan leva ut sin särart - helt, men till godo. Att icke följa andra för att köpa gemenskap, icke göra konvenansen till lag istället för att leva rättfärdigheten." - D. Hammarskjöld, ni vet.


--------------------------------
För er som har frågat, här gör jag de fiffiga diagrammen jag använder för veckans fråga. Tack PM för tipset, förresten!

Kommentarer
Postat av: emma

meh, vad säger alla?! jag skulle inte ha klarat mig om jag INTE hade pratat med lärare/kuratorn i våran skola, alltså anders. så JA!

2009-01-22 @ 15:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0